Перейти до основного вмісту

НОВИНИ

24 чер

Система контролю управління доступом — чому Ваш бізнес повинен запровадити її якомога швидше?

Ця стаття присвячення важливості встановлення системи контролю управління доступом для вашого бізнесу.

Системи контролю управління доступом допомагають протистояти несанкціонованому доступу до об'єктів компанії, що є життєво важливою установкою безпеки, оскільки це один з найнебезпечніших інцидентів, з якими може зіткнутися бізнес (починаючи від крадіжки обладнання до промислового шпигунства).

Не дивно, що це робить встановлення СКУД пріоритетом керівництва при відкритті нових об'єктів або реконструкції наявних — а підтримка цих систем — один з головних довгострокових пріоритетів. Інциденти фізичного порушення шкодять не тільки фізичному добробуту працівників, але й фінансовому добробуту, репутації та діловим можливостям компанії.

Саме тому встановлення систем контролю доступу має бути основним пріоритетом для кожної української компанії. Контроль доступу є одним з основних засобів забезпечення безпеки Ваших працівників і критичних активів Вашого бізнесу, фізичних чи електронних.

Функції та компоненти СКУД

Функції та компоненти СКУД Системи контролю та управління доступом

Загалом, системи контролю доступу виконують чотири основні функції: ідентифікація, авторизація, моніторинг та запис.

Автентифікація відноситься до процесу ідентифікації особи, яка намагається отримати доступ до того чи іншого приміщення.

Авторизація — це процес надання (або заборони) доступу на основі процесу ідентифікації.

Моніторинг — це процес нагляду за доступом, з моменту його запиту до моменту його припинення.

Нарешті, запис стосується процесу збереження та реєстрації будь-яких корисних даних щодо цього процесу. Основні системи контролю доступу можуть, принаймні, записувати події доступу (надання або заборону доступу, та осіб, які намагалися отримати доступ), але все частіше зберігаються детальніші записи, включаючи, наприклад, кадри відеоспостереження про спроби доступу.

Мета ідентифікації персоналу полягає у перевірці того, хто є особою, та які повноваження він чи вона має — іншими словами, щоб попросити їх представити свою особистість і перевірити свою ідентичність через певний механізм. Це може бути зроблено шляхом перевірки кодів доступу, маркерів (наприклад, звичної картки з магнітною смугою) або біометричних даних, таких як відбитки пальців або структури діафрагми.

Авторизація надається на основі певного набору правил і реалізується за допомогою різних типів компонентів управління доступом, таких як двері або турнікети.

Часто системи контролю доступу інтегровані з загальними системами спостереження, так що можна відстежувати наслідки кожної спроби доступу. І, загалом, крім цього безперервного моніторингу, також потрібна певна форма ведення обліку. Це корисно не тільки у випадку, якщо необхідно офіційно повідомляти про інциденти — це також корисне джерело для внутрішньої оцінки та оптимізації, а також може бути інтегровано з базами даних про персонал для надання даних про час та відвідуваність.

Встановлення систем контролю доступу

Інженери компанії МВКОМ здійснюють проєктування, монтаж, обслуговування та технічну підтримку СКУД:

  • Комплексні СКУД підприємства: розподіл прав доступу співробітників у деякі приміщення, відмова в доступі небажаним особам, статистика проходів, облік робочого часу, контроль місцеперебування співробітника;
  • Проєктування та монтаж систем контролю доступу на об’єкт: турнікети, електронні прохідні, віддалене управління замками, автоматизовані системи паркування: шлагбауми, автоматика воріт, облік часу перебування, інтеграція СКУД із системами відеоспостереження, охоронної та пожежної сигналізації, комплексні системи захисту об’єкта, що поєднують у собі функції охоронної сигналізації, протипожежної безпеки, контролю доступу, управління відеоспостереженням і управління інженерними системами будівель;
  • Модернізація наявної системи, моніторинг технічного стану та обслуговування встановленого обладнання;
  •  

    Встановлення систем контролю доступу МВКОМ MVCOM

    Проєктування систем контролю доступу

    Проєктування системи контролю доступу починається з визначення вимог контролю доступу та засобів їх реалізації.

    Також враховуються дії СКУД у випадку надзвичайної ситуації. Системи контролю доступу по своїй суті розроблені для обмеження в'їзду або виїзду, але виїзд повинен бути вільним за певних обставин, таких як пожежі. 

    Враховуючи важливість контролю доступу для сучасних підприємств, не дивно, що встановлення систем контролю доступу є такою складною та важливою темою. Водночас, виявлення правильних вимог безпеки є самим складним процесом. Хоча є місце для додаткових функцій, таких як двофакторна аутентифікація та розпізнавання осіб, багатьом компаніям потрібно трохи більше, ніж усунути необхідність в ключах передніх дверей, які можуть бути реалізовані за допомогою простої панелі введення PIN-коду або контролера дверцят.

    Проєктування систем контролю доступу МВКОМ MVCOM

    Якщо ви хочете підвищити безпеку, MVCOM - ваш ідеальний партнер. Ми — партнери, сертифіковані компанією Hikvision, а це означає, що ми дотримуємося найвищих галузевих стандартів.

    Ми завжди відкриті до нових замовлень та проєктів. Чим складніше — тим цікавіше!

    З питань співпраці звертайтесь до наших менеджерів. Ми з радістю Вам допоможемо!

    Пишіть: sale@mvkom.net

    Телефонуйте: +38 (097) 805-88-69