Термінал звернень громадян
Більшість приватних компаній та державних установ переходять або вже перейшли на електронний документообіг, що є невід'ємною частиною програм по боротьбі з корупцією. Переваги електронного документообігу над паперовим очевидні – збільшення продуктивності при істотному скороченні витрат.
Проте, сам процес переходу займе певний період часу, що обумовлено, не так технічними, як здебільшого, соціально-економічними причинами. Крім того національне законодавство багатьох країн передбачають подачу різного роду «заяв» i «звітів» також і у паперовому вигляді.
Як пришвидшити перехід з паперового до електронного документообігу?
Фахівці Компанії МВКОМ спеціалізуються на постачанні та інсталяції спеціального термінала, що немає аналогів, та може використовуватися в усіх державних та приватних установах, де відбувається приймання інформації на паперових носіях, відео та аудіо звернення.
Термінал призначений для друку та приймання заповнених паперових бланків, переведення їх в електронний вигляд, та передачі до відповідних інстанцій. Основна мета — автоматизувати процес, для заощадження часу громадян і співробітників, підвищення оперативності роботи та скорочення витрат.
З питань співпраці звертайтесь до наших менеджерів. Ми з радістю Вам допоможемо!
Пишіть: sale@mvcom.ua
Телефонуйте: +38 (097) 805-88-69
+38 (067) 280 34 25