Skip to main content

Термінал звернень громадян

08 Feb

Термінал звернень громадян

Більшість приватних компаній та державних установ переходять або вже перейшли на електронний документообіг, що є невід'ємною частиною програм по боротьбі з корупцією. Переваги електронного документообігу над паперовим очевидні – збільшення продуктивності при істотному скороченні витрат.

Проте, сам процес переходу займе певний період часу, що обумовлено, не так технічними, як здебільшого, соціально-економічними причинами. Крім того національне законодавство багатьох країн передбачають подачу різного роду «заяв» i «звітів» також і у паперовому вигляді.

Як пришвидшити перехід з паперового до електронного документообігу?

Фахівці Компанії МВКОМ спеціалізуються на постачанні та інсталяції спеціального термінала, що немає аналогів, та може використовуватися в усіх державних та приватних установах, де відбувається приймання інформації на паперових носіях, відео та аудіо звернення.

Функції терміналу звернення громадян електронний документообіг

Термінал призначений для друку та приймання заповнених паперових бланків, переведення їх в електронний вигляд, та передачі до відповідних інстанцій. Основна мета — автоматизувати процес, для заощадження часу громадян і співробітників, підвищення оперативності роботи та скорочення витрат.

Переваги терміналу звернення громадян електронний документообіг

З питань співпраці звертайтесь до наших менеджерів. Ми з радістю Вам допоможемо!

Пишіть: sale@mvcom.ua

Телефонуйте: +38 (097) 805-88-69

+38 (067) 280 34 25